fredag 5 februari 2010

Valda låtar i Januari

Låtarna skall funka när jag jobbar i datorn, gärna väcka minnen, gärna nytt. Sedan kan jag snöa in på en artist som jag halvglömt och jippi när jag kommer ihåg hur himla bra det låter. Håll till godo här kommer min låtlista från Spotify insamlat i Januari. Hoppas nu att ni slipper reklamen!
Jag har en en meter med gamla kassettband fulla med blandad musik, läste i julas att det numera finns en manick som kan överföra detta till digitalt format. Minns också Nick Hornbys bok Hi-Fidelity, att få ett blandband av Rob var den allra största vänbetygelsen, det låg massor av omsorgsfulla timmar bakom. Och nu fixar man ihop en låtlista i ett knix!
Är lite osäker på om det är rätt manick, om någon annan har bättre tips kommentera gärna.

Inga kommentarer: